کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

پایان داستان علیزاده و تراکتور + عکس

  • کد خبر: ۲۰۸۹۲۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
پایان داستان علیزاده و تراکتور + عکس
حضور ستاره خط میانی گل گهر در تراکتور به صورت رسمی کنسل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال تراکتور که برای تقویت خط میانی خودش به دنبال جذب هافبک ۳۱ ساله گل گهر بود در این راه با شکست مواجه شد.

علیرضا علیزاده که در نیم فصل اول فوتبال ایران عملکرد درخشانی از خودش به جا گذاشته بود، در بازار نقل و انتقالات مشتری‌های زیادی داشت، اما تراکتوری‌ها نسبت به سایر تیم‌ها مصمم‌تر بودند تا این بازیکن را جذب کنند و به همین منظور از همان روز‌های ابتدای بازار نقل و انتقالات، پیشنهادات خودشان را برای جذب علیزاده راهی سیرجان کردند.

اما در نهایت صبح امروز علیزاده که بحث حضورش در تراکتور جدی‌تر از همیشه دنبال می‌شد، نهایتا در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد و باید نیم‌فصل دوم را هم زیرنظر مارینوس اوزونیدیس سپری کند.

این بازیکن صبح امروز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر ماندنش در سیرجان و حضور در گل گهر را تایید کرد:
«سلام عرض می‌کنم خدمت هواداران پرشور تراکتور
حضور در گل‌گهر سیرجان داستان‌های زیبایی را در زندگی‌ام رقم زده و حالا دعوت هواداران تراکتور آن را کامل کرده. شاید وقتی دیگر این داستان جذاب و خاطره‌انگیز را بتوانم باز کنم و برای آن روز لحظه‌شماری خواهم کرد.
سپاس از باشگاه بزرگ گل گهر، تراکتور و هواداران دوست داشتنی‌شان برای اعتماد به من.
یاشاسین اردبیل، یاشاسین تبریز، یاشاسین آذربایجان»

پایان داستان علیزاده و تراکتور + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->